Domino Stories

Bekijk vlog #9

Ook beschikbaar in

Vlog #9 met Erick Jaramillo - OEM and Sales Distributor Manager, Domino Mexico

Erick is onze OEM en Sales Distributor Manager in Mexico City. In deze vlog reizen we met Erick mee naar één van onze distributeurs om manieren te vinden om een stap extra te zetten voor klanten. ETS Group is een Domino-distributeur gevestigd in Querétaro. De oplossing is de automatisering van een hoge snelheid print- en etiketteersysteem voor clamshell verpakkingen. Deze verpakkingen worden gebruikt in de tuinbouwsector. Echter, er moet eerst een sample codering worden gemaakt voor een producent van bewerkt vlees.

Bij Domino werken we samen met onze klanten om meer te doen, ‘Domino. Do more’.

Ondersteuning van uw duurzaamheidsdoelen, merkbescherming of naleving van alle wet- en regelgeving: wij hebben een toegewijd team van experts die klaar staan om u te helpen uw bedrijfsdoelen te bereiken. In onze vlogs nemen we een kijkje achter de schermen, waar u kennismaakt met een aantal experts van ons getalenteerde team die onze filosofie 'Do more' voor onze klanten in de productiesector in de praktijk brengen.

Maak kennis met onze experts

Ontdek Domino

Service & Support

We houden fabrikanten draaiende met toegang tot uitgebreide klantondersteuning in meer dan 120 landen. Daarnaast bieden we snelle ondersteuning door middel van directe diagnose op afstand en diverse trainingen afgestemd op wat uw team nodig heeft.

onsite-service-3

Oplossingen van product tot pallet

Onze codeersystemen met 'gesloten circuit' zorgen ervoor dat de juiste data worden geselecteerd en correct en consistent op elk product worden aangebracht met de beste technologie. Elk product wordt automatisch geverifieerd, wat fabrikanten overal ter wereld helpt hun doelstellingen te bereiken op gebieden zoals merkbescherming, naleving, productiviteit en afvalvermindering.

Bekijk onze range
Product-Page-R-Series-Domino-Range

Casestudy's van klanten

We concentreren ons op optimaliseringsresultaten die onze klanten uit onze oplossingen halen. Lees interessante succesverhalen van onze klanten in uiteenlopende sectoren, waaronder voedingsmiddelen, dranken, life sciences, verzorgingsproducten, industrieel en logistiek.

Bekijk verhalen van onze klanten
Generic-CaseStudy-Header

Inzichten van Domino

We stellen de juiste vragen aan klanten om zo de juiste antwoorden te vinden op hun productieproblemen. Domino deelt regelmatig inzichten van onze experts en partners over onderwerpen als optimalisatie van de leveringsketen, gebrek aan vaardigheden, digitalisering en duurzaamheid.

Ontdek de inzichten van Domino
5-key-events-thumbnail

Training Academy

Hoe 'gebruiksvriendelijk' apparatuur ook is, productieteams die niet zijn getraind kunnen codeerfouten veroorzaken, wat de productiviteit aantast of een lijn zelfs stopzet. Domino zorgt ervoor dat uw teams volledig zijn getraind, niet alleen om fouten te voorkomen, maar ook om verbeteringen in de productie te identificeren en in te voeren.

TrainingAcademy400x400

Onze expertise zorgt voor betrouwbare oplossingen

Internationale fabrikanten vertrouwen al meer dan veertig jaar op Domino voor productcodering die aan de wet- en regelgeving voldoet, voor batch-controle en traceerbaarheid, en voor directe consumentenreclame en klantenbinding. Door met Domino samen te werken, vertrouwt u net als duizenden andere fabrikanten op ons om uw productie te maximaliseren, afval te verminderen en waarde aan uw activiteiten toe te voegen.

Dit zijn de voordelen:

Hogere betrouwbaarheid

Onze reputatie als vertrouwde partner is gebaseerd op de kwaliteit en betrouwbaarheid van onze oplossingen en de kennis en expertise van onze mensen. Een partnerschap om op te vertrouwen.

Meer controle

Onze klanten in de productiesector profiteren van oplossingen, diensten en tools waarmee ze de hele leveringsketen overzien, hun merk beschermen tegen vervalsing, de efficiëntie van hun productielijnen verbeteren, kansen voor directe klantenbinding benutten en meer.

Meer resultaatgericht

We verkopen technologie, maar bouwen ook relaties op. We houden ons bezig met wat klanten nodig hebben om hun bedrijfsopbrengst te vergroten, prestaties te verbeteren en succesvol te zijn op de lange termijn. We werken vanuit die resultaten terug om de beste oplossing voor de klant te vinden, vaak in samenwerking met de klant of met flexibele financieringsopties speciaal voor deze doelen.

Meer zekerheid

Onze klanten vertrouwen op onze snelle en deskundige verkoop- en technische teams, waar ze zich ook bevinden: ondersteuning op locatie van lokale onderhoudstechnici en diagnose en ondersteuning op afstand met behulp van Cloud-tools en videogesprekken met augmented reality-tools. Onze toonaangevende Net Promotor Score (NPS) van onze klanten is het resultaat van de kwaliteit en betrouwbaarheid van onze technische teams.

Duurzamer

We zijn begaan met onze impact op de planeet, onze gemeenschappen en onze medewerkers. Domino werkt samen met klanten aan beperking van het productieafval en duurzame verbetering, inclusief wetenschappelijke proeven van nieuwe, duurzame ondergronden voor optimale print- en codeerprestaties. We werken met organisaties zoals Sedex en EcoVadis om de hoge kwaliteit van onze leveringsketen te handhaven en ondersteunen zes van de duurzame ontwikkelingsdoelen van de Verenigde Naties.

MEER INFORMATIE NODIG?

Ontdek vandaag nog hoe Domino uw bedrijf van dienst kan zijn Contact